woensdag 21 oktober 2020

Webshop komt als geroepen

Allereerst: ik schrijf deze blogpost uit liefde, dit is geen advertorial, maar komt echt uit het hart en omdat ik het deze dames heel erg gun om het hoofd boven water te houden tijdens deze tweede lockdown. 


Gister zag ik op Instagram dat mijn  'mama café stamkroeg' een webshop heeft geopend. Dit mama-café is niet alleen om te drinken, ze verkopen er ook heel veel leuke dingen. Vaak als ik er wat ga drinken kijk ik ook direct in het winkeltje, waar ik altijd wel kan slagen voor cadeautjes, leuke kaarten of gewoon wat knutselmateriaal voor onszelf.  Dat Mamamo gister een webshop heeft geopend komt voor ons ook echt als geroepen, aangezien we dus nog geen knutselspulletjes hadden kunnen kopen voordat we opeens in quarantaine moesten! 


De eigenaressen van deze winkel wil ik ook graag steunen in deze moeilijke tijden. Ze slaan zich er toch maar elke keer weer doorheen als de horeca weer gesloten moet worden. Tijdens de eerste lockdown deden ze dit door lunch specials te gaan maken die mensen dan konden ophalen, en nu dus door een webshop te beginnen. Ik hoop echt dat ze het gaan redden op deze manier!


Door hier te kopen steun je ook direct een kleine ondernemer in plaats van een grote keten! Dat is ook heel wat waard.


Onze favorieten van Mamamo:

  • Greentoys: duurzaam, stevig speelgoed gemaakt van gerecycled plastic voor jongere kinderen. 
  • Djeco: leuk knutselmateriaal, spelletjes en stickers voor de knutselliefhebbers
  • En niet echt een bepaald merk, maar als ik een origineel kraamcadeau zoek, kijk ik ook altijd even bij Mamamo, want ze hebben altijd leuke dingen!


Dus ik zou zeggen: snel opslaan onder je favorieten voor de feestdagen straks ;) 

1 opmerking:

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)