zondag 27 juni 2021

3 weken tot de vakantie

 Ik vind het een gek idee dat de zomervakantie over 3 weken alweer begint. Dit schooljaar lijkt wel omgevlogen! Ik denk dat dit er ook deels mee te maken heeft dat we bijna 2 maanden thuis-onderwijs hebben gehad, waardoor het na deze tweede lockdown net leek alsof het schooljaar toen opnieuw begon. Dit jaar vind ik het zo jammer dat het voorbij is. Tobias had dit jaar 2 geweldige juffen, het is jammer dat die niet gewoon meegaan naar volgend schooljaar!


De komende drie weken staan er nog een hoop leuke dingen op de planning op school: er wordt een alternatieve sportdag georganiseerd waarbij de kinderen echt in hun eigen "bubbel" blijven, bijvoorbeeld. Ook gaan de kinderen nog een dagje naar een grote buitenspeeltuin in de wijk, als vervanging voor het schoolreisje dat dit jaar niet kon doorgaan. 


Na deze 3 weken gaat Tobias eigenlijk direct op kamp. Gister hebben we alle informatie gekregen en ook gehoord dat wij, vanwege onze kleine auto, niet hoeven mee te helpen met het wegbrengen of ophalen. We brengen Tobias dus bij het clubhuis en vanaf daar rijdt hij met iemand met een grotere auto mee naar het kamp - even slikken.





2 opmerkingen:

  1. Hi, snap ik helemaal dat het even slikken is, maar probeer toch blij voor hem te zijn. Anders voelt hij zich ook bezwaard en maakt hij zich zorgen om jou. Als je na afscheid thuis komt, ff flink janken en dan de nachtjes weer aftellen. Sterkte en succes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het jaar ging inderdaad bizar snel om. Ik kan me bijna niet voorstellen dat er alweer een schooljaar om is.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)