woensdag 2 maart 2022

In een dip geschoten

 Ik zag dat het alweer ruim een week geleden is dat ik een laatste update had gepost. Helaas gaat het even wat minder met me. De eerste dagen na de operatie had ik veel rust genomen, ook omdat de littekens pijn deden als ik veel bewoog. Dus dan word je er wel constant aan herinnert dat je rust moet nemen. Maar naarmate dat die littekens genezen merk ik dat ik het heel erg lastig vind om mijn rust te pakken. Met gevolg dat ik dan halverwege de dag veel last van buikpijn krijg. 


Gister had ik een evaluatiegesprek met een arts en vertelde dat ik best veel buikpijn heb. Zij vertelde me dat ik de operatie erg onderschat en dat ik er wel op moet rekenen dat het herstel echt 6 weken gaat duren. En dat voelt als zo'n versplilling van kostbare tijd. Ik had me er zo op verheugd dat de corona maatregels zouden stoppen en dat we dan weer wat dingen konden doen, maar een uurtje lopen is eigenlijk al teveel. Dus we komen nu alsnog (bijna) nergens. 


Al met al zit ik daardoor momenteel even niet zo lekker in mijn vel. Ik wil vanalles maar kan / mag bijna niks. Dat zal waarschijnlijk vanzelf wel weer beter gaan, maar ik merk dat ik daardoor ook even weinig inspiratie heb waar ik over zal bloggen. 


Edit: ik heb even de reacties uitgezet. Voel me op dit moment erg kwetsbaar en ben bang om terug te vallen in de depressie waar ik eigenlijk net sinds enkele maanden uit ben gekomen dankzij een vrij strakke routine die ik momenteel niet kan aanhouden door mijn lichamelijke klachten.