maandag 29 augustus 2022

Een nieuwe kitten

Afgelopen zaterdag was het 5 weken geleden dat we het verschrikkelijke nieuws kregen dat Yuki was overleden. Het verdriet om Yuki is natuurlijk nog lang niet over, maar tegelijkertijd mis ik ook een lief katten-huisgenootje. Zeker nu Tobias weer naar school is vind ik het enorm stil in huis en mis ik het gezelschap van een diertje. 


Ook Sander gaf vorige week aan dat hij opzich wel weer wilde gaan kijken voor een nieuwe kat. Nou dat hoef je dan bij mij geen tweede keer te zeggen 😅 Ik ben volledig in hyperfocus modus gegaan en heb binnen een week alles gelezen over een aantal verschillende rassen, ben gaan zoeken naar kittens en heb via Facebook contact gekregen met iemand die nog 1 kitten uit een nestje had - een witte ook nog eens, ik was gelijk verliefd 😍. 


Dus dames en heren mag ik u voorstellen aan Mevrouw Marshmallow, roepnaam: Mellow. 💚





Mellow is een Maine Coon kitten, ze is nu 20 weken oud. Ze kan vrij groot worden, want haar vader was een flinkerd. 😉 Ze kan goed horen en nog beter knuffelen en heel hard spinnen en lieve geluidjes maken. 😎 We zijn superblij met haar. 



5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Daan.
    Wat een schatje.
    Groeten
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd en heel veel liefde van haar. Ook veel knuffelplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd! Fijn dat ze ook van knuffelen houdt 😊

    - Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe is het met jullie Daantje? Is Mellow al wat gewend - en gegroeid?

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)