vrijdag 11 november 2022

Pixel hobby

 Sinds kort heb ik een nieuwe hobby: pixelen. Het lijkt een beetje op ministeck, maar dan met nog kleinere stukjes. 


Ik was hiermee begonnen om een beetje een relax hobby te hebben, omdat ik vond dat ik teveel online rondhing en ook omdat mijn autisme coach had gezegd dat het goed was om iets ter ontspanning te doen. Ik ben om te kijke of het iets voor me is begonnen met een klein projectje, namelijk deze cactussen. Ik vond het erg leuk om te doen, maar merkte ook dat ik wel heel erg snel klaar was. Dus toen heb ik een groter project gekozen, namelijk het meisje met de parel.  Als het me daarna nog steeds bevalt ga ik helemaal los, want dan wil ik deze gaan maken, die weer een stuk groter is:



Het is echt een leuke hobby en ik vind het inderdaad enorm ontspannend. Wat doen jullie ter ontspanning? 

5 opmerkingen:

  1. Haken. Ben bezig met sjaals voor de familie en een cadeautje voor een blogvriendin die een nieuwe keuken heeft

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat ook erg leuk om te doen, ik had zo'n klein pakketje voor mijn dochter gekocht maar zij vond er niet zoveel aan. Zeg maar geen geduld voor. Ik vind het makkelijker dan ministeck, want die stukjes zijn zo hard om in te drukken. Ik heb namelijk nog 1 doos ministeck te staan die afgemaakt "moet" worden.

    Wat je misschien ook wel leuk vind is Dot & Do, soort stickers plakken en 3D-plaatje bij knippen. Je hebt ze ook met borduren, Stich en do. Te koop bij Boekenvoordeel, vast ook wel bij jullie in de buurt. Het is een compleet pakketje, alleen schaar, lijm en 3d tape erbij nodig. Dat doe ik dus graag ter ontspanning.

    groet Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt ook een beetje op diamond painting, maar dan zonder pen. Het is goed dat je relaxt kan focussen op iets anders .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk een hobby waarin je jezelf kunt verliezen en je gedachten even los te laten of juist te ordenen. Ik kleur graag en kan dan soms zo maar uren ‘kwijt’ zijn. Ik noem het mijn bubbel en vind het heerlijk. Wel zet ik een wekker als ik alleen thuis ben anders kan het zomaar zijn dat ik de tijd vergeet. Benieuwd naar mijn creaties? Je kunt me vinden op instagram Amandjuh88

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, ik vind het knap dat je dit kunt! En het ziet er mooi uit zeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)