dinsdag 24 januari 2023

Nieuw thema

Omdat ik, zoals ik zaterdag schreef, weer wat vaker wil gaan bloggen, vond ik het ook wel weer eens tijd voor een beetje verfrissing van de blog. Ik merkte bijvoorbeeld dat de site heel langzaam wordt geladen. Dit kwam doordat een aantal widgets het niet meer doen, maar de site het nog wel elke keer probeert om ze te laden. Als het goed is zijn deze widgets nu allemaal verdwenen en is het dus weer makkelijker om bijvoorbeeld het reactieformulier te laden en ook voor mij om reacties te geven op jullie reacties. 

Sander ging zich er ook mee bemoeien en heeft de lay out gesloopt 😂 haha nee grapje, dat was ik zelf natuurlijk. Sander probeert het nu weer op te lossen, maar tot die tijd zal het er hier een beetje anders dan anders uitzien. En opzich is het ook wel leuk om weer eens wat meer tijd te steken in een ander thema. 


Maargoed, dan weten jullie het: dit is nog steeds gewoon Sander en Daantjes mintgroene blog 👍 En zoals het er nu uitziet vind ik het zelf wel erg leuk, maar ik wil nog wel vragen: is het ook leesbaar voor iedereen? Want dat vind ik ook heel belangrijk. 

20 opmerkingen:

  1. Ik vind het erg mooi geworden. Maar ja, da's makkelijk praten als je net zelf alle kleurtjes enzo hebt lopen instellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi rustig en goed leesbaar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen , goed leesbaar en fijn weer iets meer van je te lezen. Groetjes Lidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah gezellige conversatie voor het slapen gaan.
    Ik lees op laptop en vind het prima leesbaar en er vrolijk uitzien.
    Maar ik hield al niet van tekst op donkere ondergrond, komt door mijn ogen die oud zijn en afwijking hebben, ik heb alltijd veel licht nodig om goed te kunnen lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie lay-out, maar de letters zijn erg klein. Voor slechtzienden erg moeilijk. Misschien een optie letters vergroten erbij doen? Geldt ook voor veel andere bloggers hoor! Verder super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij zit die optie meer in de laptop dan op de site toch? maar we gaan het lettertype aanpassen, bedankt voor de tip :)

      Verwijderen
  6. Inderdaad. Mooie rustige opzet en kleuren. Fijn om te lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beter dan de zwarte pagina, maar ook ik vind de letters wat te klein.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lees graag bij je, maar bij dit kleine letter type haak ik af, te vermoeiend.
    Gr. Veronique.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de feedback, we gaan ermee aan de slag.

      Verwijderen
    2. Hoi Veronique - beter zo? Sorry voor het ongemak, het is soms lastig in te schatten wat groot genoeg is.

      Verwijderen
    3. Ja, stukken beter, mooi formaat! Bedankt.
      Gr. Veronique.

      Verwijderen
  9. Prima grootte, viel mij gelijk op ofschoon ik met de kleine letter ook geen problemen had. Lidy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie lay-out! Maar hoe het er ook uitziet; ik lees sowieso gezellig mee :) groetjes Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik houd van blog make-overs! Dit is een hele mooie. Het ziet er veel frisser uit : )

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)