zaterdag 15 april 2023

Foto van mijn leeshoekje

Schrijver vroeg of ik ook nog een fotootje zou plaatsen van mijn leeshoekje:

Mijn nieuwe leeshoekje: een stoel met voetenbankje en een tafeltje met een lamp erop

Gister heb ik er lekker een uurtje zitten lezen. Tot nu toe heb ik dit jaar al 23 boeken gelezen. Ik probeer elk jaar 52 boeken te lezen. Momenteel loop ik dus 9 boeken voor op mijn schema 😉 Ik vind het leuk om dit bij te houden, maar het is vooral voor de lol, geen dwangmatige actie. 

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n hoekje, lijkt me. Ik ben ook een veel- en snellezer. 2 a 3 boeken per week. Meestal van de bieb. Bij voorkeur historische romans. Even gekeken in de historie van mijn bieb abonnement. 314 boeken geleend vanaf juli 2020. Heerlijk! Maar ja. Met pensioen, dus veel tijd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk zeg!Ik ben zelf niet met pensioen maar ook geen werk momenteel, dus ja dan gaat het inderdaad een stuk harder

      Verwijderen
  2. Heerlijke stoel idd, ik heb 'm ook met datzelfde voetenbankje. Dekentje, kop thee, heerlijk de hele avond lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die stoel zit heerlijk! Wij hebben 'm op de kamer van onze kleuter staan, als voorleesstoel.

    Goeie hoek! Ik geloof dat ik in ons nieuwe huis medio najaar ook wel zo'n hoekje wil. Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)