maandag 4 september 2023

Cadeautjes inslaan met korting en drukke tijd

Ik ben al praktisch klaar voor Sinterklaas 😂 Normaal gesproken ben ik er niet zo vroeg mee, maar ik moest vanderweek een cadeautje kopen voor mijn neefje die volgende week jarig is, en zag toen dat Bol een actie heeft: 2+1 gratis op veel Lego, Duplo, Playmobil en ander speelgoed. Dus ik heb gelijk groot ingeslagen. 

Vanmorgen heb ik alle cadeautjes voor zover mogelijk ook direct ingepakt. Dit scheelt me weer werk in december, als het al erg druk is. Mijn ouders zijn namelijk dit jaar ook nog eens 50 jaar getrouwd in december, dus er komen nog een paar leuke extraatjes bij, zoals een paar daagjes in een huisje in het Bosrijk en een lekkere lunch met de hele familie. Om dit allemaal in goede banen te leiden is het dan voor mij erg handig om van tevoren alvast wat dingetjes van mijn to do lijstje af te kruisen. 

Verder gaat alles hier eigenlijk gewoon zijn gangetje, waardoor ik niet zoveel inspiratie heb waar ik over kan schrijven. Er gebeurt weinig, en dat is ook wel eens even lekker eigenlijk 😁


En hoe gaat het met jullie? 

3 opmerkingen:

  1. Eigenlijk best goed toch, dat het gewoon goed met je/jullie gaat! Lekker op schema ook voor de feestdagen, haha. Ik was vorig jaar ook wel op tijd, maar dit jaar (we gaan volgende week verhuizen) hadden we wat anders aan ons hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan ik me goed voorstellen. Zijn jullie wel voor de feestdagen helemaal over naar het nieuwe huis of duurt dat nog even?

      Verwijderen
  2. Slim! Dit soort dingen kun je maar beter op tijd doen, dat is vaak ook veel goedkoper.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)