vrijdag 22 maart 2024

Zegelboekjes uitbetalen bij bezorging

Eindelijk is het zo ver: je kan bij Albert Heijn je zegelboekjes uit laten betalen bij de bezorging! Ik ben er helemaal blij mee. 


Zegels sparen

Al een hele tijd spaar ik koopzegels bij de Albert Heijn boodschappen. Met mijn AH premium kan ik voor elke euro aan boodschappen 20 cent zegels erbij kopen. Zodra ik 490 zegels heb gespaard, dus 49 euro aan zegels heb gekocht, kan ik het boekje inleveren voor 52 euro. Dit is dus 3 euro winst, en levert dus een rente van 6% op.  

Zegels uit laten betalen

Tot nu toe was het zo dat je dan altijd met je zegelboekje (tegenwoordig via de AH app) naar de winkel moest gaan, en dat zij het dan retour pinnen op de bankrekening. Best omslachtig als je praktisch alle boodschappen laat bezorgen! Maar gelukkig is daar nu verandering in gekomen: vanaf nu kan je via de app ook aangeven dat je een zegelboekje wilt gebruiken om voor je bezorgde boodschappen te betalen. Een hele verbetering vind ik. 

Het is nog wel zo dat je maximaal 1 boekje per bestelling mag inleveren, maar als je wekelijks boodschappen bestelt dan is dit geen probleem, en het scheelt me weer wachttijd en gedoe om naar een fysieke winkel te moeten om de zegels uit te laten betalen. 


Sparen jullie ook koopzegels? 

2 opmerkingen:

  1. Nee nooit gedaan. Mijn voornaamste winkels zijn Lidl en Aldi, bij Ah, Jumbo en andere kom ik zelden en dan vaak maar 5-15 euro wat ik koop, dan schiet het niet op natuurlijk.
    Bij Lidl let ik wel op de coupons en als je voor 150 in de maand koopt een produkt gratis, als dat iets is wat we normaal ook gebruiken koop ik eind vd maand nog wel eens iets extra om eraan te komen.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)