maandag 12 augustus 2024

De vierde vakantieweek

 Vandaag weer een verslagje van onze vierde vakantieweek. Voor wie het heeft gemist: hier kun je het verslagje van de derde week lezen - door een verstoring van Blogger hebben veel mensen die gemist helaas. 


Op maandag en dinsdag hadden we vrij rustige dagen. We hebben die dagen gebruikt om op te ruimen en tassen in te pakken voor een paar daagjes vakantie. Een goede voorbereiding is tenslotte het halve werk! Ook gingen we even bij mijn ouders langs op de koffie. 


Woensdag zijn we naar Ede vertrokken, waar we twee nachtjes bij een vriendin hebben gelogeerd. Het was erg leuk om haar weer even wat langer te zien en even bij te praten. Woensdagavond zijn we gezellig een pannenkoekje gaan eten ergens in de omgeving.



Ook zijn we op donderdag naar Ouwehands dierenpark geweest, waar we onder andere koala's hebben gezien. Erg leuk was dat. Ik wilde al heel lang koala's en pandaberen in het echt zien, dus dit was echt genieten voor mij. 



Op vrijdag zijn we toen doorgereden naar mijn schoonouders in Friesland. We maakten een tussenstopje in Drachten voor oranjekoek - zonder oranjekoek is mijn weekend in Friesland namelijk niet compleet.



We hebben 1 nachtje gelogeerd bij mijn schoonouders. Daarna lieten we Tobias bij mijn schoonouders en zijn wij naar de sauna geweest voor een saunaweekendje met overnachting. Tobias is met pake en beppe naar Duinen Zathe geweest. Tot zijn grote verrassing waren ook zijn neefje en nichtje daar, wat het uitstapje extra speciaal maakte voor hem.


Het was een lekker druk weekje vol met leuke uitstapjes en gezellige momenten. De komende week ziet er ook weer goed gevuld uit, dus morgen, met temperaturen die oplopen tot 33 graden, nemen we een rustdagje om even op adem te komen en bij te tanken voor wat komen gaat.

1 opmerking:

  1. Hoi, leuke invulling van deze vakantieweek. Ik houd van zulke tradities als die van de oranjekoek!

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)