donderdag 20 oktober 2011

zieke sander gebruikt veel energie

Sander is ziek vandaag. Vanmorgen was hij heel chagrijnig toen hij uit bed kwam en praatte met zijn kraakstemmetje dat hij altijd gebruikt als hij zich zielig voelt. Ik had zijn Grumpy-mok al gevuld met koffie, om hem een duidelijke boodschap af te geven, maar toen vertelde hij dat hij erge buikpijn had en zich koortsig voelde. Daarnaast is hij gister gevallen en heeft een wondje op zijn pols. Arme jongen.

Mannen voelen zich altijd gelijk zó zielig als ze ziek zijn.... ;) Ze zouden het nog geen dag ongesteld of zwanger volhouden, met dat geklaag van ze :P Zoals jullie wel merken is hier een zware battle of thé sexes gaande.... ;)

Nu heeft Sander zich dus ziek gemeld en werkt vanuit mijn huis. Maar ik heb hem op het hart gedrukt om vooral geen stroom te gebruiken. Het is tenslotte gewoon dagtarief!! En als hij wél stroom gebruikt, mag hij het vanavond met mij afrekenen, tegen een kWh-prijs van 30 cent, met een rente van 10% voor elke dag dat hij niet betaalt. ;) 

Maar alle gekheid op een stokje; liefst zou ik nu zelf ook thuis blijven, want stiekem vind ik het hartstikke zielig dat mijn mannetje zich zo naar voelt. Ik hoop dat hij snel weer beter is... 

3 opmerkingen:

  1. Beterschap. Kan je vertellen dat het altijd niet prettig is wanneer een ander ziek is in je gezin. of het nu man of kind is. Als je zelf ziek bent is het zowat nog minder erg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch heb je gelijk dat mannen zich net altijd ff wat duidelijker moeten uiten maar is dat erg of is het stom dat wij gewoon doorgaan en niet de tijd nemen en net als de mannen gewoon ook duidelijk aan de wereld laten weten dat we ons gewoon niet lekker voelen.
    Wij vinden onszelf blijkbaar stoerder als we maar vooral niets laten merken en alle ballen omhoog houden en vooral doorgaan....want dat moeten wij maar van wie eigenlijk? ja van ons zelf
    Ik wens de ziekenboeg heel veel beterschap.
    grtjs
    Marjolein.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)