zondag 22 september 2013

Pufcursus

Dit weekend waren Sander en ik samen op 'pufcursus'. Het was erg leuk en ik geloof dat ik wel 2 kilo ben aangekomen, zo lekker kon de dame van de bed and breakfast koken. Ook is mijn buik voor mijn gevoel opeens een flink stuk gegroeid... Jeeej!! :D (Al was ik nog steeds degene met de kleinste buik; zelfs een dame die 8 weken korter zwanger is dan ik had een grotere buik.... Maargoed, ik ga er niet meer over klagen heb ik me voorgenomen!)

Na die cursus heb ik echt zoiets van: ik kan niet meer wachten! Ik heb gewoon zin in de bevalling (is dat raar?!). Ik weet wel dat ik nog even moet wachten hoor, trouwens! Maar ik ben gewoon heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan en vooral ook hoe die kleine eruit zal zien...

Weekendje weg was wel erg duur. Ik denk dat we wel kunnen stellen dat september de duurste maand van het jaar is voor ons.... Volgende maand gaan we een flink budgetteren, want ik wil de spaarrekening weer eens aanvullen!!


1 opmerking:

  1. heel normaal dat je nieuwsgierig bent en wil dat dekleine er is! allemaal zo nieuw en spannend en je wil elkaar leren kennen!! had t met de 2e zo mogelijk nog meer haha :D

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)