woensdag 25 maart 2015

Nederland helpt Hema, Hema helpt Nederland....

De afgelopen weken kon Sander het niet veel ergens anders over hebben dan over de campagn die zijn bedrijf maakt voor de Hema. Ze waren druk bezig met een superleuke campagne, vertelde hij, maar wat die campagne dan precies inhield, dat moest top secret blijven tot het moment dat alles live ging.... En vandaag is dat dan eindelijk zo ver! ;)

Ik geloof dat Sander keihard stond te trappelen om de eerste reacties op Twitter enzo te lezen. Ik heb hem nog nooit zo snel zijn bed uit zien komen :P Maar ik begrijp inmiddels ook wel waarom hij zo enthousiast is....

De campagne houdt in dat iedereen in Nederland mag stemmen op de 150 meest verkochte producten van de Hema. De producten waar het meest op wordt gestemd worden door de Hema in prijs verlaagd. Nederland helpt de Hema dus met het aangeven welke producten het meest leven en Hema helpt Nederland dan weer door die producten in prijs te verlagen.

Ik vind het echt een goede campagne! Vooral mooi dat de Hema zich in zo kwetsbaar opstelt. Het is voor de meeste mensen inmiddels wel bekend dat veel warenhuizen in de financiële problemen zitten, dus dat de Hema daar nu op deze manier mee omgaat en gewoon open aangeeft dat ze hulp nodig hebben, dat vind ik erg dapper van een bedrijf. En het mes snijdt aan twee kanten, want de producten worden dus in prijs verlaagd.


Zelf heb ik voor de volgende producten gestemd:

  • Bellenblaas
  • Toetenvegers
  • Kindertandpasta
  • Houten blokkentrein
  • Shampoo
  • Fototaart
  • Babysokjes
  • Tissues
Daarnaast heb ik ook aangegeven dat ik nog een artikel miste op de lijst, namelijk een magnetisch lijstje om de boodschappen op te schrijven dat ik altijd bij de koelkast heb hangen. 

Welke producten zouden jullie op stemmen??

Edit: vanmorgen deed de link het even niet. Ik heb een mailtje naar Sander gestuurd en als het goed is, is het probleem nu opgelost!

15 opmerkingen:

  1. Pagina niet gevonden geeft ie aan dus stemmen lukt niet.
    Wel een goede actie zo.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, staat er nu een beetje raar, ik bedoel dat de actie op zich goed is, niet het feit dat ik nu niet kan stemmen.

      Verwijderen
    2. Wat vreemd!! Ik heb vanmorgen wel via die weg kunnen stemmen. Misschien is het erg druk op de site en doet hij het daardoor niet.... Ik zal het eens aan Sander vragen

      Verwijderen
  2. Ik krijg ook pagina niet gevonden!
    Ik vind het een leuke actie! Ik hoop toch nog te kunnen stemmen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke actie.
    De link doet het hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We zijn bezig met het oplossen... het probleem is sporadisch.. voor een heel klein deel van de bezoekers zorgt die link niet voor het doorsturen naar de actie, maar in plaats daarvan een pagina-niet-gevonden. De IT'ers van Hema zijn ingeseind en bezig met uitzoeken hoe dit kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb kunnen stemmen. Haha, wel grappig dat je alles voor kids gekozen hebt en bij mij sluit ik dat juist uit. Ik heb gekozen voor crème, kleding, handdoeken, kaarsjes. Wat er niet bij stond waren voor mij de grote badhanddoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is zeker grappig! Ik stond ook best voor een dilemma, want Tobias blijft natuurlijk niet altijd klein. Daarom heb ik naast kinderartikelen ook voor shampoo en tissues gestemd :)

      Verwijderen
    2. Het is wel gelukt maar erg onhandig klein scherm waar de produkten onduidelijk te zien waren .

      De grote handdoeken mis ik ook, heb dat ook aangegeven.

      En de kortingcode kan ik niet downloaden.

      Verwijderen
  6. Ik heb het wel kunnen doen, 2 minuten geleden. Ik werk met C.hrome.
    En ik heb gestemd op de sokken, fineliners, theedoeken, handdoeken. Dit zijn de dingen die ik standaard daar al haal, op de fineliners na. Want goede kwaliteit dus als het goedkoper kan, graag!
    En de 20% korting is ook een mooi cadeautjes, ga er zaterdag toch heen.

    groetjes
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je klanten serieus nemen :-) lijkt me altijd goed.
    Maar dan wel op een hele leuke manier

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie mijn reactie niet meer dus nogmaals. Misschien is hij niet goed geplaatst.
    Ik ga niet stemmen maar ik begrijp dat je een korting krijgt op je aankopen. Als je iets op dit moment nodig hebt, is het een leuke actie. Er zullen weer heel veel mensen intrappen want je lijkt wel gek als je korting laat lopen en dat is precies de bedoeling van de Hema. Overal krijg je korting. Als je iets nodig hebt is kopen op het moment dat je het nodig hebt nog steeds het meest voordelig. En er komen toch steeds acties.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hoeft de korting toch niet te besteden? Kan hem ook weggeven aan iemand die niet mee heeft gedaan.

      En ik begrijp dat de prijsverlagingen dan ook permanent worden, dus als je later wat nodig hebt profiteer je ook.


      Als je wel snel verleidt wordt om de korting dan ook te gebruiken is jouw bericht een goede les voor diegene.

      Verwijderen
  9. Dank je wel voor de aandacht die je hebt gegeven aan deze actie. Ik heb binnenkort nieuwe badlakens nodig en 20% korting is lekker meegenomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb gestemd en een blogje geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)