donderdag 12 maart 2015

Ons eerste half miljoen :D

Nog een paar dagen en we bereiken ons eerste half miljoen..... Nee, helaas niet op de bankrekening, maar hier op Sander en Daantjes mintgroene blog. ;) De teller staat nu op ruim 493.000 bezoekers, dus ergens in de komende dagen tikt hij dan toch écht de half miljoen pageviews / bezoekers aan. Ik zal maar snel een tellertje op de blog zetten!

Ik vind het wel een bijzonder idee dat zoveel mensen met ons hebben meegeleefd in alle belangrijke gebeurtenissen van ons samen. Alleen het stukje toen Sander en ik nét verkering hadden staat niet omschreven op de blog, maar verder waren de vaste lezers overal bij via de blog... Bij onze trouwdag, bij de geboorte van Tobias, maar ook bij minder leuke dingen zoals het overlijden van Sanders opa en toen Sander longproblemen kreeg....

Zoveel meelezers, meelevers en reageerders hadden we nooit verwacht toen we onze blog begonnen op 11 september 2011 ! Ik ben ook erg benieuwd hoe lang het duurt voor we op de miljoen pageviews zitten. Waarschijnlijk gaat dat wel een stuk sneller dan de eerste half miljoen :)

Zijn er eigenlijk mensen die hier al vanaf het allereerste begin meelezen? ;)

13 opmerkingen:

  1. Nee ik lees sinds een paar maanden mee :)

    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, dat is een mooi aantal. Ik lees een paar jaar hier meer, niet vanaf het begin maar wel al best lang. Ik ben ergens ingehaakt vlak voor je trouwen volgens mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie mijlpaal! Ik lees niet vanaf het begin mee, maar volgens mij vanaf vlak voor de geboorte van Tobias. Op naar het miljoen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig aantal. Je hebt ongetwijfeld een heel trouwe aanhang. Nu alvast gefeliciteerd !

    Persoonlijk ben ik sinds september vorig jaar bezig en tik bijna de 30.000 pageviews aan; jouw cijfers zijn voor mij nog erg ver weg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt!! Ik zat na iets meer dan een half jaar nog langgg niet aan de 30.000 dus je bent al een stuk verder in de richting van de 500.000 dan ik toen was hoor ;)

      Verwijderen
  5. Geen idee hoelang ik eigenlijk al mee lees, maar zeker al van voor Tobias geboorte. Was toen zo nieuwschierig naar de naam.....Kleine tip, lees even mee op de blog van Franse Lelie, mooi (beeld)verslag over Barcelona.

    Gr. Veronique.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk dat ik al een jaar of twee een 'vaste' lezer ben van je blog. Ik heb soms het gevoel dat ik jullie een beetje persoonlijk ken en ik 'zie' Tobias opgroeien (weliswaar op foto). Er gaat geen dag voorbij dat ik je blog niet gelezen heb. liesbet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk, Liesbeth :) Ik zie je ook vaak bij de reacties voorbijkomen en kijk zo ook stiekem een stukje mee in jouw leven :)

      Verwijderen
  7. Ik lees al heel lang mee, en ik zie dat ik in 2012 al reacties gegeven heb. Echt vanaf het begin denk ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw... wat een getal, geweldig toch! Nu nog een half miljoen op de spaarrekening ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik weet niet of ik al vanaf het begin mee lees, maar volgens mij zijn we wel een beetje rond dezelfde tijd begonnen, dus het zou zo maar kunnen! Alle dingen die je noemt kan ik me namelijk wel herinneren. Mooi zeg, al zoveel bezoekers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik lees mee vanaf dat Tobias net geboren was. Jij hebt 1 van mijn favo blogs. Niet om te slijmen maar je lijkt me gewoon een leuk mens al ken ik je dan niet in het echt.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)