Vorige week was er een grootschalige storing bij t-mobile. Zelf had ik er weinig last van, maar mijn moeder heeft een paar keer geprobeerd om me te bellen. Ze kreeg elke keer een dode lijn. Op internet las ik toen dus over die storing.
Vandaag kreeg ik dan een smsje over een compensatie. Er zijn 3 opties:
- een databundel van 500mb
- €1,50 op je rekening
- 125 t mobile punten
Ik heb gekozen voor €1,50. Die databundel maak ik toch niet op en die punten voorlopig ook niet, aangezien we het straks toch al druk genoeg krijgen met mijn nieuwe "baan" ;) En ach, die €1,50 kunnen we toch weer mooi een ijsje van kopen ;)
Ik had er ook last van, echt vervelend zo lang niet bereikbaar te zijn.
BeantwoordenVerwijderenMaar heb nog geen smsje ontvangen van T-Mobile.
Toch netjes dat ze een compensatie geven. Vorige maand heb ik eens een hele dag zonder bereik gezeten wegens een storing, maar een compensatie zat er bij mijn provider niet in.
BeantwoordenVerwijderenHier ook nog geen smsje ontvangen maar ik ga ook voor de korting. Toch weer een extra aflossing op de studieschuld ;)
BeantwoordenVerwijderen