maandag 7 september 2015

Raar dagje....

Ik vind het vandaag maar een rare dag! Voor mijn gevoel loop ik de hele dag achter de feiten aan. Er gaat eigenlijk niks fout, maar toch heb ik het gevoel dat ik alles niet echt onder controle heb en dat ik constant bezig ben op inspringen op de dingen die gebeuren in plaats van dat ik er controle over heb....

Ik ben de hele dag al met vanalles bezig, maar als je in de woonkamer rondkijkt zou je dat niet zeggen. Overal ligt wel wat. Ik kan het ook allemaal niet kwijt, want een groot deel van de kasten staat boven vanwege het laminaat. Dus dat schiet ook niet echt op.

Ik denk dat ik maar even een lijstje ga maken met alles wat ik nog wil doen vandaag. En dan gewoon bovenaan beginnen en het lijstje helemaal afwerken. Dan krijg ik de boel vast wel weer op de rails. Laat ik maar beginnen met het opruimen van de verfspulletjes.... ;) Ik heb geprobeerd om Tobias een herfstboom te laten stempelen, maar dat was nog niet zo'n succes ;) Maar ach, hij had het wel naar zijn zin en dat het is het belangrijkste.



6 opmerkingen:

  1. Hé, ligt dat aan deze dag ofzo? Dat gevoel heb ik nou ook al....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik heb dat gevoel de hele tijd en vandaag begint het een klein beetje weg te trekken. Hoewel het vaak weer net zo snel terug kan komen als dat het ging, maar toch. Hopelijk wordt deze dag toch nog een stukje beter voor je! En leuk dat Tobias zo bezig is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och meid, je moest eens weten... Hier ook een vreemde dag. Te vreemd, maar ook wel eens leuk om te hebben. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, herkenbaar hoor! Ik heb ook van dat soort dagen. Niets gaat echt fout, maar ook niets echt lekker.
    Enne, ik ga je weer even bij de les roepen: blogjes overdag schrijven?? Dat was toch niet meer het plan ;-) Helpt ook niet op zo'n dag hoor, weet ik uit ervaring ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms heb je van die dagen. Mijn buurvrouw noemt dat 'moggelen'. Je bent druk, maar waarmee is niet zo zichtbaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel herkenbaar.. merk dat ik die dagen ook klusjes uitstel en daardoor achter de feiten blijf aanlopen.. zoals de vaatwasser niet gelijk smorgens al uitruimen, maar pas smiddags en meer van die dingen.... ik kan hierdoor wel heeeeel bewust genieten van de dagen die jusit super gaan! dat de vaatwasser om 7.15 al uitgeruimd is (ja sorry mn wekker gaat om 6.15 of 7u en oudste is vroeg wakker en we moeten 8.15 (of maandag uiterlijk 8.00...) de deur uit voor school ;) maar ook dingen voorbereiden enz, op tijd klaarzetten, hierdoor gaat alles heel soepel, scheelt een hoop stress bij mij en dus bij de kinderen :) lukt nie taltijd juist door de kinderen of een gebrek aan energie.. maar door de goede dagen weet ik gewoon waar t aan ligt en kan ik t over proberen te veranderen of als dat niet lukt, accepteren dat er ook andere dagen zijn ;) en dat de goede dagen heus wel weer komen :p

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)