maandag 25 april 2016

Weekmenu week 17

Deze week heb ik het weekmenu even in mijn eentje gemaakt. Tobias is ziekjes dus die zou sowieso niet veel inbreng hebben gehad, denk ik. En Sander vindt het eigenlijk vaak allemaal wel best.

Aangezien Tobias lang heeft geslapen en het regende heb ik vandaag maar wat in elkaar 'geflanst' met de spulletjes die ik in huis had. Ik had nog een paprika, uien, tomaten en gezeefde tomaten. In combinatie met bruine bonen en wat kruiden maakte ik een soort geimproviseerde chili sin carne. En heel grappig: Tobias heeft zijn hele bordje leeggegeten en was erg enthousiast toen ik hem vroeg of hij het lekker vond. Wel grappig dat hij dan juist zo'n spontane maaltijd opeens zo weet te waarderen. Het was trouwens ook wel goed gelukt, al zeg ik het zelf. ;)

Maandag: chili sin carne

Dinsdag: risotto met worteltjes en tuinbonen

Woensdag: 3 tomaten pasta

Donderdag: bij mijn ouders

Vrijdag: pannenkoeken met een vulling van roomkaas, spinazie en champignons

Zaterdag: soep en broodje gezond

Zondag: gekookte aardappels met rode kool, appelmoes en een vegaburger

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)