vrijdag 29 juni 2018

Hoe is het nu met Sander en Daantje?

Lange tijd was het voor mij een gewoonte om elke dag of paar dagen een blog te schrijven. Het hoorde bij mijn routine en daardoor lukte het eigenlijk ook altijd wel om te blijven bloggen. Maar op een gegeven moment ben ik 'van de wagen gevallen', zoals ze dat zo mooi noemen. Er speelde (speelt!) een hoop in mijn leven en opeens had ik een soort writersblock en was ik dus ook mijn routine kwijt....

Komende tijd hoop ik die routine weer op te kunnen bouwen en weer vaker te gaan schrijven. Te beginnen met een blog met een soort van update over de afgelopen maanden waarin ik weing heb geschreven...


Hoe is het nu met de studieschuld?
We hadden het voornemen om de studieschuld voor het eind van het jaar af te lossen. Jullie kunnen het misschien al raden: dit gaat helaas niet lukken. Momenteel lossen we wel ongeveer 2 keer zoveel af als dat we verplicht zouden moeten aflossen, maar uiteindelijk zal het toch nog wel zo'n 3 jaar duren voordat de studieschuld helemaal weg is. Dit zou eigenlijk nog 8 jaar zijn als we helemaal niet extra hadden afgelost, dus natuurlijk zit er wel meer vaart in, maar niet zoveel als we in eerste instantie hadden gehoopt.

Hoe is het nu met mijn therapie?
De therapie loopt goed. Op sommige gebieden zie ik al kleine veranderingen en zit ik lekkerder in mijn vel omdat ik kan accepteren dat het allemaal niet perfect hoeft. Helaas heb ik nog wel regelmatig last van paniekaanvallen. Hier hoop ik ook nog verbetering in te gaan merken, maar het kan niet allemaal tegelijk.

Hoe is het met Tobias?
Die zit inmiddels alweer bijna 8 maanden op school en zit daar lekker op zijn plek. Hij is een lekkere wijsneus die echt alles wil weten en niet op zijn mondje gevallen. Erg gezellig allemaal!

Hoe gaat het met Sander?
Met Sander gaat het ook allemaal goed. Die vermaakt zich prima op zijn werk en thuis ook ;)

Hoe gaat het met Snappcar?
Snappcar loopt echt super. Het is totaal niet lastig om de auto twee keer per maand te verhuren en door middel van extra verhuren verdienen we een gedeelte van de leaseprijs ook weer terug, dus dat loopt helemaal prima. :)


Ik weet nu niet of ik nog iets over het hoofd zie waar ik vaak over blogde en al langere tijd geen update over heb geschreven, maar volgens mij was dit het wel zo'n beetje :)

6 opmerkingen:

  1. We hebben je gemist! Ik in elk geval.

    Waar je nog meer over blogde? Buller journaling, werk wel of niet voor jou, boeken, inrichting van je huis, zonnepanelen.

    Leuk om je weer te ‘zien’.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn dat je een update post! fijn dat t langzaam beter gaat met de therapie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Nee, nog niet. Ze is halverwege September uitgerekend, dus gelukkig nog niet bevallen. Maar het gaat wel de goede kant op, inmiddels net in het 3e trimester :)

      Verwijderen
  4. Leuk weer een wat "persoonlijker" berichtje van je te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)