dinsdag 17 juli 2018

€50 bespaard op een jas

Een tijdje geleden zag ik een leuke jas bij Miss Etam. Hij was alleen €80, en dat vind ik veel te duur voor een zomerjas; ik draag in de zomer eigenlijk maar sporadisch een jas, dus dan vind ik het een hoop geld! De jas bleef echter wel in mijn gedachtes rondhangen, want ik vond hem wél echt heel erg leuk.



Uiteindelijk kreeg ik een paar weken geleden een email dat er sale was bij Miss Etam. De jas was toen inmiddels afgeprijsd naar €50. Maar ik vond het eerlijk gezegd nog steeds te duur. Ja, ik ben een beetje koppig, maargoed.... Dan maar gewoon lekker een vestje aan als het een keer wat kouder is!!

En toen kreeg ik dus op vrijdag een telefoontje van mijn moeder: ze had gezien dat de jassen nu nog eens extra afgeprijsd waren en moest aan mij denken! Dus ik ben direct op de fiets gesprongen en heb de jas inmiddels dus voor €30 kunnen kopen. Meer dan de helft goedkoper dan de originele prijs. :)

Dat ik die jas nu zo "goedkoop" heb kunnen kopen vind ik wel echt heel erg leuk en zorgt er eigenlijk alleen maar voor dat ik extra blij ben met mijn nieuwe aankoop. Hebben jullie ook wel eens gehad dat je langer wachtte en daardoor een stuk goedkoper uit was? Of juist mis gegrepen omdat je te lang wachtte? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen :)

12 opmerkingen:

  1. Wat een gelukje! Ik zou 80 of 50 euro ook teveel vinden, en blij zijn met die 30 euro. En ik zou ook gewacht hebben, net zoals jij. Weg? Pech! Ik kan me niet herinneren dat ik daardoor ooit heb misgegrepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Ik heb ook een oogje op een soortgelijke jas bij Miss Etam, helaas is die nog niet verder afgeprijsd dan 50 euro. Was die extra afprijzing van jouw jas tijdelijk? Gr. Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij niet.... Ik zie deze jas nu nog steeds op de site staan voor €30

      Verwijderen
  3. Ik heb dezelfde jas gekocht in blauw met een krijtstreep voor 40 euro een aantal weken geleden bij miss etam. Ik vond 80 euro ook veel te duur voor een jas die je weinig draagt. In die vijf weken heb ik de jas 1 keer aan gehad. Maar hij zit erg lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weet je dat er weer een Etam is in het Alexandrium? groetjes Lidy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu je het zegt had ik dat inderdaad wel gehoord. Nu ben ik naar Gouda gefietst... Misschien dus voor niks zo'n eind weg gegaan, maargoed, het was een mooie fietstocht ;) Volgende keer weer naar het Alexandrium, bedankt voor de reminder :)

      Verwijderen
  5. Dat is een leuke koop! Ik heb wel eens misgegrepen daardoor, maar ja, dan was ie vast niet voor mij bestemd, dacht ik dan maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verschil met de nieuwprijs! Dat is nu een mooi koopje, knap dat je zo geduldig gewacht hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd leuk, ben je er extra blij mee! Ik kan in mijn favo winkels zelden wachten tot grootste sale ivm m’n maat 36/S. Dat is bijna altijd weg daar.

    In maart kwam ik in een tijdschrift een gave trui tegen, maar toen was ik zwanger. Ik beloofde mezelf een beetje dat ik m straks wel mocht als beloning voor op-gewicht-komen.

    En vorige week toen ik weer ging kijken was ie van €235 naar €140 gegaan. Ok, wel een andere prijsklasse, maar hé, ik ben blij! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja ik wacht wel eens en grijp dan vaak mis...al kan ik ook de andere kant op kopen als ik t echt heel graag wil doe ik t!!

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)