vrijdag 17 april 2020

Een interviewtje met Tobias

Op Facebook gaat een vragenlijstje rond met vragen voor je kind. Deze vragenlijst heb ik ook met Tobias ingevuld. Ik vond het wel grappig om de antwoorden ook met jullie te delen.


1. Als je een miljoen euro won, wat zou je dan kopen?
Al het speelgoed uit de winkel

2. Hoe lang doe je erover om naar Amerika te reizen?
2 dagen

3. Wat zegt mama altijd tegen jou?
Dat ik lief ben

4 wil je later worden?
Spoorwegpolitie

5. Wat is de mooiste plaats van Nederland?
De speeltuin waar we een keer waren geweest (hij bedoelt Linneashof)

6. Waar komen baby’s vandaan?
Uit de buik van hun moeder

7. Wanneer ben je volwassen?
Over 21 jaar

8. Als je 1 regel kan veranderen thuis, welke zou dat dan zijn?
Dat ik onbeperkt mag tabletten


9. Je bent een superheld, welke superkrachten zou je dan hebben?
Alle krachten van de wereld

10. Wat zou je doen om de wereld te redden?
Vechten, want hoe moet ik anders de boeven doodmaken?

11. Als je 1 ding voor de rest van je leven kan eten, wat zou dat dan zijn?
Pizza

12. Hoe duur is een huis?
1000 euro

13. Waarom moeten wij lief voor elkaar zijn?
Omdat anders iedereen ruzie gaat maken

14. Wie is de baas van het land?
Koning Willem Alexander

15. Wat is het werk van onze koning?
Hij is de baas over het land

16. Wat betekent liefde?
Dat je van iemand houdt

17. Waar ben je bang voor?
Het spookhuis van Disneyland

18. Wat is heel belangrijk voor jou?
Scheetjes laten * gniffelt * Serieus: tabletten

19. Wat is er in het nieuws?
Niks, want ik luister het nieuws niet, als jullie het luisteren doe ik mijn oren dicht

20. Chocolade of chips?
Chips

2 opmerkingen:

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)