donderdag 23 april 2020

Mijn financiele bullet journal

Vandaag tijdens het opruimen kwam ik mijn financial bullet journal tegen die ik in 2016 / 2017 bijhield. Het was wel leuk om even door te bladeren en te bekijken wat er allemaal is verandert in de afgelopen 3 jaar. Een hoop van de doelen die ik destijds had zijn inmiddels bereikt. Dat is sowieso leuk om te lezen natuurlijk. 

Daarnaast hield ik destijds ook allemaal verschillende spaardoelen op papier bij. Dat hoeft inmiddels gelukkig allang niet meer, sinds Rabobank de mogelijkheid biedt om online spaarpotjes bij te houden. Wat een werk was dat destijds, zeg! En wat ben je dan snel gewend aan de luxe om zoiets gewoon lekker online bij te houden. Het heeft het wel veel makkelijker gemaakt om overzicht te houden over verschillende reserveringspotjes. 

Het enige nadeel: dankzij al die snufjes is mijn hobby bullet journallen wel aardig ondergesneeuwd geraakt de afgelopen jaren, terwijl ik daar wel een hoop plezier in heb gehad in het verleden. Wellicht ga ik het de komende tijd toch weer een beetje oppakken... 


1 opmerking:

  1. Ik kan me voorstellen dat het leuk is om zo even terug in de tijd te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)