zondag 10 mei 2020

Moederdag: anders dan anders

Dit jaar verloopt moederdag een beetje anders dan anders.

Het knutselwerkje....

Normaal gesproken maakt Tobias natuurlijk een prachtig cadeau op school, maar vanwege de huidige situatie was dat niet mogelijk. Daarom heeft hij vanmorgen samen met Sander een mooie stoepkrijttekening gemaakt die ik vanuit het raam kon zien. Dit was een ideetje dat hij op Squla had gekregen en daarna zelf heeft besloten dat hij dat wel wilde gaan uitvoeren


Het ontbijtje....

In andere jaren vertrokken Sander en Tobias op de zaterdag voor moederdag op strooptocht naar de supermarkt om allerlei lekkere dingetjes te halen voor een moederdagontbijtje. Maar nu heb ik zelf alles besteld via Albert Heijns bezorgdienst. Sander en Tobias hebben het wel samen bedacht en ook klaargemaakt. 

Langsgaan bij onze eigen moeders

Meestal gaan we op of rond moederdag langs bij een van mijn schoonmoeders en mijn eigen moeder. Dit jaar hebben we de schoonmoeders helaas overgeslagen, omdat beide schoonouders in de zorg werken en daardoor liever niet wilden dat we langskwamen. 

Bij mijn eigen ouders breng ik natuurlijk regelmatig de boodschappen en zie ze dan ook al, dus hier hebben we gister wel een bezoekje gebracht; mijn zus gaat vandaag, want met zijn allen tegelijk lukt het niet om de 1,5 meter afstand te houden. 


Hoe verloopt jullie moederdag dit jaar? 

2 opmerkingen:

  1. Met kleine kinderen is het leuk, mijn kind is begin 40. Maar ik gebruik nog vrijwel elke dag een knutsel vd kleuterschool: een mapje van 4 stukjes vilt, het bovenste met steken versierd. Echt een handig ding.
    Helaas zit er nu een grens tussen ons en zal het nog weken duren voor we elkaar weer eens zien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van Tobias dat hij dit zelf bedacht had zeg! En het is mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)