zaterdag 18 juli 2020

een leuke vakantie-uitdaging

Omdat we voorlopig niet op vakantie gaan heb ik een leuke vakantie-uitdaging voor Tobias en mij bedacht: we gaan samen een 1.000 stukjes puzzel maken. Misschien is het te hoog gegrepen, dat zien we dan vanzelf wel, maar ik dacht: we proberen het gewoon een keertje.

Het gaat dan om deze puzzel. Het plaatje is heel erg bekend, omdat we de 160 stukjes variant ook hebben. Deze maakt Tobias inmiddels met zijn ogen dicht, zo vaak hebben we hem gedaan. Dus het plaatje herkennen zal sowieso wel goed gaan. Vandaar dat ik dacht: laten we eens kijken hoe het gaat met een veel grotere puzzel met meer stukjes.

Voorlopig hebben we er alle tijd voor, de vakantie duurt nog 6 weken. Ik hou jullie op de hoogte ;) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)