zondag 27 december 2020

Het kerstpakket

 Op kerstavond kregen we op de valreep het kerstpakket van Sander nog binnen. Natuurlijk waren we superbenieuwd wat erin zou zitten!


Dit jaar was het een erg leuk thema-pakket. Het thema was thuis relaxen. Het pakket bevatte een lekker warme badjas, warme sokken, een badeendje en een pakket van Rituals hammam.  Echt een heel leuk pakket, waar echt niets op aan te merken is, denk ik. Toevallig vond ik vorige week achterin de kast nog een verpakking van een sausje dat we twee jaar geleden bij een kerstpakket hadden gekregen. Zulke dingen gebruiken we eigenlijk nooit. Maar deze bad-artikelen zullen we zeker gaan gebruiken en een badjas en warme sokken komen ook altijd van pas!


Hebben jullie nog een kerstpakket gekregen dit jaar? 

2 opmerkingen:

  1. Hetzelfde..kerstpakketten zijn een leuk idee.
    Hier alleen allergisch voor parfum, geen kind voor een badeend, geen bad ook, en we hebben allebei al 2 badjassen..want die dingen slijten nauwelijks en we hebben met ons trouwen allebei een nieuwe gekregen vorig jaar en het jaar ervoor ook een pakket met een badjas.

    Eerste wereldproblemen noemen we zoiets. Ik heb de boel ingepakt voor mijn schoonouders verjaardag en de badeend laat ik straks vrij in een grote plas op straat, daar neemt een hond of kind het wel mee naar huis ( en anders haal ik hem vanavond eruit en gaat ie in de kliko)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een kerstpakket...samen met mijn vriend hadden wij dit jaar vijf kerstpakketten, maar ieder twee van hetzelfde vrijwilligerswerk dus telt snel op. Alle drie de 'gevers' hebben het op een verschillende manier vormgegeven dus en allemaal leuk. Daarbij 1 traditioneel pakket maar door de werkgever zelf samengesteld, op ieder persoonlijk afgestemd. Dat is heel veel werk maar wordt door ons ook zeer op prijs gesteld. Daarnaast ieder een van het Ronald mcDonaldhuis Nijmegen, altijd een leuke kleine attentie en ook ieder een van het Radboud UMC waar het RonaldmcDonald huis naast ligt en de ouders van de kinderen in het ziekenhuis van opvangt. Daarvan krijg je een code voor een webshop waar je zelf iets mag uitkiezen (maar je kan ook het verrassingspakket kiezen). Eigenlijk kies ik elk jaar de boekenbon door een Nijmeegse boekenwinkel (steun je meteen de lokale ondernemer). We zijn dus weer enorm verwend dit jaar!

    Groetjes Lily

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)