vrijdag 7 mei 2021

Negatief testresultaat

 Gister kregen wij het bericht dat Tobias gelukkig geen corona heeft. De rest van de vakantie mogen we dus gewoon lekker naar buiten, als het weer het ook toelaat, tenminste 😉Een paar minuten nadat we het testresultaat binnen hadden begon het te onweren... Dat begon dus al lekker, haha! Maar nu schijnt de zon, dus wij gaan straks het er even lekker van nemen!


Ben ik trouwens de enige of vinden jullie het ook zo dubbel dat een negatief testresultaat eigenlijk iets positiefs is en andersom? Ondanks dat ik weet dat negatief goed is, schrik ik elke keer weer als iemand zegt dat ie een negatief testresultaat had; ik twijfel dan toch elke keer weer wat ze nou bedoelen. Van mij mogen ze de woorden positief en negatief testresultaat wel gewoon in iets heel anders veranderen. 

2 opmerkingen:

  1. Dat is goed nieuws zeg! Hoe lang heb je nog meivakantie?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Negatief, het meest positieve woord van 2020 (en 2021) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)