zaterdag 8 januari 2022

Gastblog: een week vrij

Ik was een week eerder vrij van school, door de corona. Dat was heel leuk, want we gingen allemaal films kijken en spelletjes doen. We hebben de eerste vier films van Harry Potter gekeken, die vond ik spannend en grappig, vooral Lubbermans was grappig. Mijn favoriete spel is Risk, maar dat wil mama niet zo vaak spelen. Eigenlijk nooit. 


Volgende week moet ik weer naar school, dat vind ik stom. 😑 Ik ga papa en mama missen en natuurlijk mijn Nintendo switch, maar die ga ik maar een beetje missen. En mijn kat Yuki, die ga ik het allermeeste missen. 



En nu is dit bericht klaar. 😎Als je het leuk vond, geef me een duimpje omhoog, want dat hoor ik altijd op Youtube. 


Groetjes,


Tobias - en mama heeft het getypt voor mij. 

7 opmerkingen:

  1. πŸ‘πŸ»

    Groetjes Lily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog Tobias. Natuurlijk is het fijn om thuis te zijnen leuke dingen te doen. Maar als je weer naar school gaat ga je ook zelf leren schrijven en typen zodat je dat over een tijdje zonder Mama's hulp kan doen en dat is toch ook een leuk vooruitzicht toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei Tobias,ik weet niet hoe ik hier een duimpje kan doen. Zo te lezen heb je een fijne vakantie gehad.

    Groet,Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Duimpje omhoog voor Tobias 😊

    Groetjes Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tobias, wat leuk dat jij nu ook soms wat gaat vertellen op de blog van jouw mama.
    Fijn dat de extra lange vakantie leuk was.

    De films van Harry Potter vind ik ook mooi, al ben ik veel ouder als jij.

    Jammer dat mama niet mee wil doen met Risk zeg! Dat is een hartstikke leuk spel.

    Sterkte voor als je weer naar school moet. Niks an hè?

    Groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk berichtje! Ik weet zeker als je weer naar school gaat en je je vriendjes ziet. Het vast wel weer heel leuk is!veel plezier alvast

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)