zondag 2 januari 2022

Gelukkig nieuwjaar

Ik wens vandaag iedereen een gelukkig nieuwjaar. Dat 2022 maar een heel mooi jaar mag worden voor ons allemaal.


Wij hebben een rustige jaarwisseling gehad. Lekker gegourmet en daarna wat spelletjes gespeeld, oliebolletjes gegeten en "de grote kleine treinenshow" teruggekeken via NPO gemist. Mijn ouders waren er ook, en het was heel gezellig. 


Normaal gesproken maak ik altijd een jaar-overzicht van onze best gelezen blogs per maand, maar het was zo'n gek jaar dit jaar dat ik heb besloten om dat dit jaar eens niet te doen. Wat ik wel met jullie wil delen is mijn goede voornemen voor dit jaar, namelijk beter voor mezelf (en vooral mijn autistische kant) gaan zorgen. Ik heb vaak de neiging om over mijn grenzen heen te gaan voor anderen en mezelf. Later betaal ik daar dan zelf een prijs voor, namelijk dat ik dan overprikkelt ben. Die overprikkeling wil ik gaan proberen wat meer voor te zijn. 


Daarnaast wil ik ook weer een nieuwe ronde declutteren gaan doen. Maar wel gewoon een beetje rustig aan, het hoeft niet allemaal in 1 dag af. 



2 opmerkingen:

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)