donderdag 22 september 2022

Mellow update

 Toevallig kregen we eergister de vraag hoe het gaat met Mellow en ik wilde sowieso al een uitdate plaatsen. Gelukkig gaat het heel goed met haar. De eerste dagen was ze erg rustig en moest ze heel erg wennen. Ze kwam toen eigenlijk alleen in de woonkamer - de rest van het huis vond ze nog erg spannend.



Naarmate ze hier wat langer is begint ze wel wat meer te durven. Ze vindt de woonkamer nog steeds het fijnste, maar dat komt ook doordat wij daar het meest zijn. Als ik naar boven ga loopt ze me ook vaak achterna. En als ze dan niet doorheeft dat ik weer naar beneden ben gegaan, mauwt ze heel lief, en rent vervolgens de trap af als ik haar roep - heel schattig. 😍

Of ze echt al gegroeid is vind ik moeilijk te zeggen; het ene moment heb ik het idee van wel, en dan opeens denk ik: je bent eigenlijk nog maar een klein frutje 😂







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)