dinsdag 17 maart 2015

Baaldag

Vandaag heb ik even een baaldag. Gisteren heb ik de hele dag voor niks binnen gezeten, want mijn telefoon is dus gewoon niet opgehaald. En excuses worden er niet gemaakt, dat is blijkbaar teveel gevraagd. Ik vind het echt belachelijk dat ze zo met mensen omgaan bij de GLS.

Zo'n dag binnen doorbrengen vind ik véél vermoeiender dan wanneer je af en toe even kunt gaan wandelen. Nu moest ik Tobias de hele tijd zelf vermaken en naarmate de dag vorderde werd hij ook nog steeds gefrustreerder. Zowel Tobias als ik houden er absoluut niet van om de hele dag binnen te zitten.

Omdat ik zo moe was besloot ik om 9 uur naar bed te gaan om hopelijk de volgende dag weer wat frisse zin te hebben. Maar helaas werd Tobias om half 10 wakker, helemaal verkouden! Hij heeft de rest van de nacht bij ons in bed geslapen. Toen hij eenmaal sliep, sliep hij ook gewoon goed door, maar zelf slaap je dan toch een stuk lichter.... Dus ik ben nog erg moe..... En nog even chagerijnig als gisteravond.

Laten we het er maar op houden dat ik hard aan vakantie toe ben ;)


7 opmerkingen:

  1. Meid het is een prima weertje.. probeer er toch van te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb ik zeker gedaan ;) We hebben alle schade van gisteren alweer ruim ingehaald :)

      Verwijderen
  2. Een nachtje niet goed slapen...kom je wel over heen. Ik slaap al vijf maanden minder dan vier uur per nacht en ik ben er ook nog. Je hebt wat meer positivisme nodig, zoek iets voor je zelf, waardoor je oplaadt. Je komt vaak erg somber over.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waarom straf je jezelf zo? als jij toch geen zin hebt om de hele dag thuis te blijven, spreek dan af dat je het zelf opstuurt. je kunt dat echt nog wel wijzigen. ga lekker naar buiten en heb een fijne tijd met je kleine man :)
    mijn kleine man heeft zojuist de hele koelkastdeur (en zichzelf) ingesmeerd met vaseline en blauwwitte muisjes, daar kun je vast even om glimlachen? :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi.... Klinkt als iets dat Tobias ook zou kunnen doen ;)

      Verwijderen
  4. Zonde van deze mooie dag! ! Probeer er van te genieten.
    Groetjes erika

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)