woensdag 20 januari 2016

Een nieuwe vraag maar raak blog

Over een kleine maand word ik geopereerd. Omdat ik wel gewoon elke dag een blogje wil blijven plaatsen had ik bedacht om nu alvast wat blogjes vooruit te gaan schrijven voor de periode na de operatie. Maar waarover? Dat vraag ik me dan wel af! Ik kan nu tenslotte nog niet weten wat ik over een maand mee ga maken! ;)

Daarom dacht ik: ik doe weer eens een vraag maar raak blog.... Hierin kunnen jullie alles vragen wat je ooit van Sander of mij had willen weten. Misschien zijn er inmiddels geen vragen meer, aangezien ik dit vorig jaar ook een keer heb gedaan, maargoed.... Dat zien we dan wel weer.

En als je geen vraag hebt, maar wel een onderwerp waarvan je denkt: dat is leuk om over te schrijven! Dan mag dat ook natuurlijk :) Ik zal mijn best doen om daar dan een leuk blogje over te typen.


Je kunt ons nu ook volgen via Facebook!

8 opmerkingen:

  1. Gewoon in het algemeen: is er iets waarvan je zou willen dat je dat eerder had geweten? Zodat je iets anders aan had kunnen pakken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees nog niet zolang mee, dus ken je ook nog niet zo goed. Vertel eens iets over je jeugd bijvoorbeeld? Hoe vond je het op school, met wie ging je om, had je een fijn gezin thuis?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je aan kinderen "begint" weet je dat dat leuk en mooi zal zijn maar ook dat het minder fijne kanten heeft.

    Ik vond de vervelende dingen nog veel erger dan gedacht, maar ............ de mooie en leuke dingen nog veel fijner dan ik had kunnen dromen.

    Wat is jouw ervaring hierin?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is de mooiste reis die je ooit van je leven hebt gemaakt? En waarom?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie vragen :-) Ik ben als startend blogger wel benieuwd hoe goed jouw blog in het begin tot nu toe wordt gelezen (pageviews) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoeveel uur in de week zit jij (privé) op internet?
    Wat doe je vooral op internet?

    WG

    Ps sterkte met de operatie en een voorspoedig herstel gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is het mooiste wat het bloggen je gebracht heeft?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Welk vak vond je het interessantste / leukste op school en waarom?

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)