dinsdag 31 juli 2018

De tweede week vakantie

Ook de tweede week van de vakantie was weer erg geslaagd. We hebben veel leuke dingen gedaan. Het weer werkte natuurlijk ook perfect mee, dus dat was erg fijn.

Maandag: therapie en spelen
Op maandag moest ik weer naar therapie, en heeft Tobias in een natuurspeeltuin in Gouda gespeeld. De rest van de dag deden we lekker rustig aan.

Dinsdag: zwembadje
Dinsdag hebben we grotendeels doorgebracht in het zwembad bij mijn zusje. Lekker ronddobberen en -spetteren. Was echt heerlijk met dat lekkere weer.

Woensdag: rustdag
Woensdag hebben we even een rustig dagje gehouden. Eigenlijk zouden we bij mijn moeder op visite gaan, maar die was ziek. Dus hebben wij even een dagje rust genomen. We hebben een filmpje gehuurd en een middagdut gedaan. Was opzich ook wel eens lekker.

Donderdag: naar het strand
Donderdag zijn we, net als vorige week, weer naar het strandje gegaan. Daar konden we ook weer lekker afkoelen in het water en er zijn altijd wel andere kinderen om mee te spelen. Was erg leuk :)

Vrijdag: zwembadje
Op vrijdag zijn we, net als op dinsdag, lekker in het badje bij mijn zus geweest. Aangezien het die dag 36 graden was, was verkoeling enorm welkom. En het is ook erg gezellig om mijn zus weer wat vaker te zien deze week. :)

Zaterdag: binnenspeeltuin
Op zaterdag ging ik met een vriendin en onze kinderen naar de binnenspeeltuin. Het was nog wel erg warm in de binnenspeeltuin, dus we zijn niet superlang gebleven. 's Middags heb ik nog wat inkopen gedaan voor de vakantie. Daarna hebbben we lekker een middagslaapje gedaan.

Zondag: bioscoop
Zondag zijn we met zijn drietjes naar de bioscoop geweest, naar Hotel Transylvanië 3. Gratis met de Rotterdampas. Daarna hebben we een hapje gegeten bij Happy Italy.


Kortom: het was weer een lekker gevuld weekje. De meeste dingen die we hebben gedaan waren gratis of met korting met de Rotterdampas en het Jeugdvakantiepaspoort. Het verbaast me echt hoeveel je daarmee kunt doen. Naarmate kinderen ouder worden, wordt het steeds meer. In principe zou ik elke dag wel een uitstapje kunnen doen met deze twee acties. Ik vind het dus echt een aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)