donderdag 18 februari 2021

Het corona-kapsel van Tobias

 Doordat we al een hele tijd niet naar de kapper kunnen, krijgt Tobias steeds meer een zogenaamd 'corona-kapsel'. Oftewel: zijn haar wordt nu écht te lang. Wat wel een voordeel is: als straks de kapper weer opengaat, dan is Tobias' haar dusdanig lang dat er een hoop leuke kapsels mogelijk zijn. Vorige week bekeken we samen alvast wat opties online, maar Tobias vond niets leuk. Tot ik hem voor de grap een foto van de Beatles liet zien en vroeg of hij soms zo'n kapsel wilde.... Nou, dat zag hij dus wel zitten 😂


Ik moet eerlijk toegeven dat zijn 'coupe corona' nu eigenlijk ook al een beetje op de Beatles begint te lijken.... Hij zou er zó tussen passen! 😆




5 opmerkingen:

  1. Wel grappig overal die kapsels. Ik heb een middagje YouTube gekeken, en heb mijn man en zonen zelf geknipt. Niet perfect, maar het was beter dan die lange haren in hun ogen. En ik vond het ook wel leuk. Die kans krijg ik nooit meer... Alhoewel het begin alweer langer te worden, dus misschien mag het nog een keer voor de kappers open gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap wat je bedoelt. Mijn jongste zoon is ook net een Beatle.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. staat leuk hoor,kapper nog niet nodig

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)