zondag 7 februari 2021

Sneeuw!

vanmorgen moest ik even naar het toilet. Ik was van plan om daarna weer lekker terug in mijn warme bed te kruipen, maar toen ik even stiekem naar buiten keek zag ik zóveel sneeuw dat ik écht niet meer kon slapen!


Als ik sneeuw zie ben ik namelijk net zo'n klein kind. Ik word er zó blij van! 😁Ik vind het geweldig om de eerste te zijn die erdoorheen loopt en kan enorm genieten van het landschap als het heeft gesneeuwd. Dus ben ik direct naar beneden gegaan, heb een lekker kopje koffie gezet voor Sander om hem ook naar beneden te lokken en daarna zijn we - zelfs nog voor het ontbijt - al gelijk naar buiten gegaan voor een wandelingetje door het bos met Tobias op de slee. 



Het was heerlijk! We hebben er onwijs van genoten. In de loop van de ochtend merkten we wel dat het steeds drukker werd in het bos, maar toen hadden wij er al een flinke wandeling op zitten, dus tegen de tijd dat wij het idee haddden dat het te druk werd, gingen we alweer richting huis. 


's Middags dronken we warme chocolademelk met slagroom, zetten de kachel aan en genoten op die manier ook van het heerlijke weer. Ik zei nog tegen Sander: wat jammer dat Tobias nu nét weer naar school moet, het zou zo lekker zijn om morgen nog een dagje te genieten van dit weer. En toen kregen we vanavond dus bericht dat er morgen ijsvrij is. Daar boffen wij dan maar weer mee! 😊

2 opmerkingen:

  1. Leuk hè, wij waren gisterochtend ook buiten met het hele gezin, voor de peuter z'n eerste sneeuw. Komt ook de ski-kleding weer eens van pas, het was flink koud.

    Ik vond het wel bijzonder dat veel zoom-lessen van m'n tiener uitvielen. Op de middelbare was en bleef het digitaal, dus bijzonder.

    Hopelijk later deze week de sneeuw, maar ook de blauwe lucht. Wordt het nóg leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat je zo hebt genoten van de sneeuw. Het is ook erg gezellig en leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)