maandag 11 april 2022

Weekendje weg

 Dit jaar worden allebei mijn ouders 70 en om dat te vieren hebben ze ons (mijn gezin en het gezin van mijn zus) meegenomen naar een weekendje weg. We sliepen in een van der Valk hotel in omgeving Tilburg, en zijn vanuit daar een dagje naar de Efteling en een dagje naar safaripark Beekse Bergen geweest. Leuk detail: de Efteling bestaat dit jaar ook 70 jaar. Dus daar stond ook alles in het teken van "70".  Er werden feesthoedjes, toeters en vlaggetjes uitgedeeld, dit vond Tobias erg leuk ook. 


Foto van Daantje en Sander achter een paddestoel bij de Efteling en Tobias erop


De tweede dag gingen we dus naar safaripark Beekse Bergen. Dit was ook erg leuk. En ik had heel veel geluk dat mijn lievelingsdieren net werden gevoerd toen wij bij ze stonden te kijken, dus dat was ook wel heel erg leuk. 😁


Nu nog even nagenieten van de foto's én met mijn souvenir dat ik bij de Efteling heb gekocht. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)