dinsdag 20 augustus 2024

Huttendorp

 Zoals de afgelopen jaren is Tobias ook dit jaar weer gestart met Huttendorp. Dit is een happening van een week, waarbij kinderen uit onze wijk mogen komen bouwen, knutselen, diverse sporten proberen, springkussens, een zipline... Eigenlijk teveel om op te noemen. 


Gister ging Tobias er met een beetje tegenzin heen. Dit heeft hij elk jaar, maar als hij er eenmaal is heeft hij het super naar zijn zin. Ik kreeg al gelijk een foto van Tobias in de knutselhut met de dochter van een vriendin - die twee weten elkaar elk jaar bij het Huttendorp weer te vinden 😁


Ondertussen had ik dankzij het Huttendorp eindelijk mijn handen vrij, en dat was ook wel nodig, want het huis leek wel ontploft! Maar voordat ik me aan die chaos ging wagen, stond er iets veel belangrijkers op de agenda: gisteren had ik een heerlijke high tea met een vriendin. Het huishouden kon wel weer wachten tot vandaag, dat loopt niet weg.






4 opmerkingen:

  1. In je vorige blog vertelde je iets over Jeugdvakantieland. Daar ben ik als kind, het was toen in Ahoy, ook een of misschien wel twee keer geweest. Ik herinner me niet veel, maar wel een paar dingen en vooral dat ik het geweldig leuk vond. Zo'n huttenbouwkamp was er in ons dorp ook, daar ben ik ook weleens een dag, en misschien wel vaker dat weet ik niet meer, geweest en ook daar hadden we veel plezier. Leuk om te lezen wat jullie in de vakantie allemaal gedaan hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk joh! Ik ben er als kind ook geweest, ik herinner me er ook niet veel meer van eigenlijk. Ik hoop dat Tobias het zich later wel herinnert (wij zijn er al een stuk of 5 keer geweest)

      Verwijderen
  2. Leuk hoor! Ik werkte in mijn tiener-;en studententijd als vrijwilligster in zo'n dorp. Meestal jet zesjarigen. Goede herinneringen! (Maar van de tijd dat ik zelf 'kind' was, en ernaar toe ging in de laatste vakantieweek weet ik weinig meer van).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig he hoe dat met herinneringen werkt. Wel super dat je daar als vrijwilligster werkte, ik heb echt bewondering voor de mensen die dat doen. Ik hou al snel het overzicht niet meer en ben ook niet zo leuk / spontaan met andermans kinderen

      Verwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)