maandag 22 februari 2021

2020 samengevat in onze best gelezen blogs

 Zoals ieder jaar maak ik ook dit jaar weer een samenvatting van het jaar aan de hand van de best gelezen blogs. Voor mij is het soms verrassend waarom sommige blogs zo vaak worden gelezen en anderen juist zo weinig. ;) Ik vergat hem alleen te plaatsen! Dus bij deze doe ik dat alsnog. 


Januari - afvallen

In januari was ik erg druk bezig met afvallen. Mijn blog hoe het gaat met afvallen werd het beste gelezen. Ik was destijds 5 kilo afgevallen en weer 1 aangekomen in december.


Februari - Disneyland

In Februari vierden Sander en ik Valentijnsdag in Disneyland. Als ik deze blog teruglees kijk ik daar toch een beetje met weemoed aan terug, het was ons laatste uitstapje voor de corona-crisis uitbrak. Hadden we Tobias maar meegenomen!


Maart - thuishouden?

In maart werd de blog Waarom ik Tobias niet thuishoud het beste gelezen. Volgens mij werd 3 dagen hierna besloten dat de scholen dicht zouden gaan. 


April - warm eten

In april hebben we als experiment een paar dagen de middagmaaltijd en avondmaaltijd vervangen. Ik schreef deze blogpost erover.


Mei - Les Mills

In mei schreef ik een blog over de sportlessen van les Mills die je online kunt volgen. Deze blog is veel gelezen; ik denk dat er veel mensen waren die op zoek waren naar alternatieven omdat de sportscholen dicht waren. 


Juni - geen vakantie

We gingen niet op vakantie met vacansoleil. Daar kijk ik liever niet meer op terug, wat een frustrerende situatie was dat destijds!


Juli - niet meer te volgen

In Juli vond ik de corona regels niet meer te volgen. Echt beter is het niet meer geworden sindsdien! 


Augustus - boycot bol

In augustus 2020 besloot Bol de producten met zwarte piet erop uit het assortiment te halen. Ik schreef deze blogpost over dit onderwerp. 


September - thuiswerkvergoeding

In september begon het thuiswerken wel lang te duren en heb ik uitgerekend hoeveel dat allemaal kost. Het bleek gelukkig wel mee te vallen voor ons. Wij hoeven geen thuiswerkvergoeding 


Oktober - quarantaine

In oktober schreef ik een aantal blogs die heel vaak zijn gelezen, maar degene die het allermeest is gelezen is onze blogpost over onze eerste week in quarantaine. Aangezien Sander corona had hebben wij namelijk bijna 3 weken in quarantaine gezeten. 


November - fiets terecht

In november gebeurde er iets heel geks: mijn fiets bleek weg toen we uit quarantaine kwamen! Maar mijn zus vond hem terug. Heel vreemd. 


December - stoppen met pleasen

Ik schreef over mijn goede voornemen stoppen met pleasen. Ik zal binnenkort eens een update plaatsen over dit onderwerp!

1 opmerking:

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)